Letecký trenažér malého sport. letadla - pohyblivý
Chtěli byste si vyzkoušet, jak se pilotuje malé jednomotorové sportovní letadlo a netroufáte si to zkusit v reálu? Připravili jsme pro Vás zážitek, který je v České republice ojedinělý. Zkuste pilotovat plně POHYBLIVÝ letový trenažér sportovního letounu Cessna 182RG.
Tento trenažér je horkou novinkou díky univerzálnosti konfigurace SEP, MEP s možností elektromechanického pohybu na třech nohách (zdvih a náklony zajišťují přesné a rychlé elektromotory) pro velmi reálný pocit z pilotáže.
Cessna 182RG Skylane je čtyřmístný, jednomotorový, celokovový hornoplošník. Letoun lze provozovat v podmínkách VFR den, VFR noc, IFR den, IFR noc, a dále v podmínkách bez známé námrazy. Vyniká nadprůměrnými letovými vlastnostmi - cestovní rychlost 240 km/hod a dolet 1 500 km.
Piper 34-200T Seneca II je v současné době základním výcvikovým dvoumotorovým letadlem. Létají se s ním především výcviky MEP a ostatní integrované a modulové kurzy. Letoun lze provozovat v podmínkách VFR den, VFR noc, IFR den, IFR noc. Cestovní rychlost 360 km/hod a dolet 1 500 km.
Letové trasy
Moje první sólo
Letiště Dillingham v severní části ostrova O'ahu na Hawaii bylo dříve vojenským letištěm. My jsme si ho pro Vaše první sólo vybrali, protože má dlouhou přistávací asfaltovou dráhu a počasí na ostrově je po většinu roku příznivé. Vizualizace celého ostrova včetně letiště je dnes na jedné z nejvyšších úrovní vůbec a doslova tak máte možnost vidět každý větší kámen. Malé létání s Cessnou za dobrého počasí, kdy letíte tzv. na oči, tj. VFR je poměrně odlišné od toho velkého létání s Boeingem. Po instruktáži začnete s vypnutým letounem u hangáru a po nahození Vás instruktor bude po vysílačce ze země vést přes pojíždění, samotný vzlet až po přiblížení a přistání. Čeká Vás tedy několik okruhů a samostatných letů s přistáním.
Díky plně pohyblivé základně budete cítit doslova každý pohyb letounu a řídit (kromě pokynu instruktora) vlastním citem. Zvládnete-li takovýto let na simulátoru, bude pro Vás výrazně rychlejší přechod na reálné létání s licencí PPL, či ULL. Vyzkoušejte si, zdali máte na to stát se opravdovým pilotem.
Okruhy kolem světa
U tohoto zážitku si vyzkoušíte vzlet a přistávání na těch nejzajímavějších letištích pro malá letadla z celého světa. Ať je to na legendárním letišti LUKLA u Mount Everest ve 3000m nad morem, ve Slovenských Tatrách, nebo s vyhlídkovým letem v Itálii přímo nad Benátkami, ve Švýcarském Sionu uprostřed Alp, na Tahiti, proslulé Madeiře, nebo vyprahlých letištích Africké džungle. K dispozici máte více času na kombinace různých letišť a možností letu za VFR, či pomocí přístrojů IFR za podmínek zhoršené viditelnosti IMC.
To vše buď v jednomotorové Cessně 182RG se zatahovatelným podvozkem, nebo pro ty odvážnější z Vás v dvoumotorovém Piperu Seneca s možností výpadku jednoho z motoru. Díky plně pohyblivé základně to bude skoro opravdový zážitek.
Od malého letadla po velké
Tato novinka č. 1 je kombinací balíčku „Moje první sólo“ a balíčku „Kolem Prahy“ (Letecký trenažér Boeing 737) ve variantě 30+15 pro každý balíček.
Novinka č. 2 je kombinací balíčku „Okruhy kolem světa“ a „Co dokáže Boeing 737NG“ (Letecký trenažér Boeing 737) ve variante 60+15 pro každý balíček.
Tento zážitek Vás provede od malého letounu, na kterém začnete jako ve skutečném létání, až po složitý dopravní stroj nové generace. Zažijete tak oba světy na jednom kontaktním místě, budete odcházet naprosto vyčerpaní informacemi a dojmy z rozdílných přístupů k pilotáži obou světů létání. Budete již trochu tušit, jaká je cesta dopravního pilota od začátku do jeho cíle. To vše Vám ukážou naši instruktoři v praxi.
Na výběr budete mít několik letišť pro malá i velká letadla, můžete si vyzkoušet stejné podmínky daného letiště a počasí pro oba stroje. Nikde v České republice a Evropě nenajdete podobný zážitek na jednom místě a ve stejný čas. Vítejte na palubě.
Podmínky
Vhodný pro muže i ženy od 14 let. Nutná výška více jak 160 cm z důvodu dosahu na pedály nožního řízení a výhledu z kabiny.
Počasí
Počasí nemá vliv.
Čas
Moje první sólo trvá celkem 45 minut (15 minut příprava + 30 minut let).
Okruhy kolem světa lze absolvovat ve dvou variantách – 75 minut (15 minut příprava + 60 minut let) nebo 105 minut (15 minut příprava + 90 minut let).
Pokud chcete obě letadla a balíček č. 1 (Moje první sólo + Kolem prahy), pak doba trvání je 90 minut (2 x 15 minut příprava + 2 x 30 minut let).
Pokud chcete obě letadla a balíček č. 2, doba trvání zážitku je celkem 150 minut (2 x 15 minut příprava + 2 x 60 minut let).
Počet účastníků
Tento dárek je určen pro 1 osobu.
Diváci
Zážitek je pouze pro obdarovaného.
Oblečení
Pohodlné.
Sezóna
Celoročně.
Rezervace termínu
Alespoň týden dopředu.
Varianta | Moje první sólo - 45 minut (Praha) |